Wednesday, November 26, 2008

..PRoDuK KesIHaTan....



BADAN YANG SIHAT LEBIH BERHARGA DARI HARTA YANG BERTIMBUN 

 NIKMATI RAHSIA KEAJAIBAN 
ALAM CIPTAAN TUHAN
 

Kunci kepada kehidupan sihat adalah sistem imun yang kuat dan sihat. Sistem imun merupakan satu rangkaian sel dan molekul yang canggih dan sangat menakjubkan. Ia bekerja siang dan malam untuk melindungi diri kita dari serangan virus, bakteria, mikrob, toksin dan parasit. Sekiranya sistem imun berada dalam keadaan sihat dan kuat, ia mampu melindungi kita dari terkena penyakit.
Pernahkah anda mengambil ubat-ubatan atau sebarang vitamin demi untuk kebaikan kesihatan anda. Malangnya tubuh tidak juga sihat sebaliknya wang dan masa anda yang kehabisan tetapi badan tidak juga sihat. Pastikan anda memperolehi keputusan yang optimum dengan penjimatan kos yang maksimum. 

Anda telah mengambil langkah pertama untuk mengetahui keajaiban kuasa tuhan dengan memberi satu kurniaan alam semula jadi untuk kebaikan kita semua. 

 
Inilah jawapan kepada permasalah anda.

PENEMUAN TERBARU SUSU AJAIB DAN MUSTAJAB

 TERBUKTI MEMBANTU MENYELESAIKAN PELBAGAI PENYAKIT.


Adakah Anda atau keluarga anda mempunyai 

penyakit dibawah :
  • kencing manis
  • darah tinggi
  • asma/lelah
  •  gout
  • gastrik
  • resdung
  •  jerawat
  • low blood preasure
  • migrain  
  • masalah jerawat
  • masalah kulit
  • serangan jantung
  • strok & lumpuh
  • sakit lutut & sendi  
  • buah pinggang
  •  kanser
  •  batu karang

dan banyak lagi 

ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yang dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali.  

Tidak semua kolostrum sama....Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan. Apha Lipid Lifeline Produk Kesihatan yang Unggul Selamat dan Tidak Toksik , Tidak Allergik Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit , Mengandungi Probiotik Bakteria Normal di saluran usus Lactobacilli & Acidophilus Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus Vitamins & Minerals. Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan , Membantu Proses Penghadaman , Memperbaiki tisu dan sel badan. Mengekalkan Kesihatan Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi Kolostrum Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi

Bukan gurauan dan bukan penipuan . 
Ia terbukti berkesan .

MEMANG TERBUKTI!!

TESTIMONI PENGGUNA

KERATAN AKHBAR

Saya dah boleh tidur’

Harian Metro Jumaat 21hb mac 2008 muka surat 7


MELAKA: “Alhamdulilah...saya kini sudah boleh lelapkan mata dan tidur lebihdua jam sehari selepas disarankan minum susu lembu bercampur susu kambing yang diberi seorang lelaki dari Kuala Lumpur beberapa minggu lalu,” kata warga emas,Abu Doraman, 56, dari Kampung Solok Bakar Batu, Kandang dekat sini yang mendakwa tidak tidur sejak 25 tahun lalu walaupun sudah banyak kali berjumpa doktor.

Kisah pelik warga emas itu dilaporkan akhbar ini akhir bulan lalu dan sejak itu,banyak pihak tampil menawarkan bantuan untuk merawat penyakitnya. Menurutnya, selepas beberapa hari minum susu dari Australia itu, dia kini sudah boleh tidur walaupun sekejap.Katanya, lelaki terbabit yang juga anak seorang kenalan lamanya yang kini menetap di Kuala Lumpur, berkunjung ke rumahnya sebaik kisahnya itu mendapat liputan media elektronik dan cetak.
 

“Dia memberi saya setengah tin susu dan meminta saya mencubanya dahulu.“Selang dua hari kemudian saya bukan saja mampu tidur lebih dua jam, malah boleh menelan nasi sedikit tidak seperti sebelumnya.“Bagaimanapun, susu yang diberi kepada saya itu kini sudah habis danlelaki berkenaan ada berpesan pada saya elok sekiranya saya teruskan mengambil susu itu jika kesannya positif,” katanya.

Dalam pada itu, Abu berkata, dia sememangnya tidak mampu membeli susu berkenaan disebabkan harganya yang mahal iaitu kira-kira RM180 setin.Katanya, dengan pendapatannya yang tidak menentu kerana bekerja sendiri, dia tidak mampu membeli susu khas yang mahal harganya iaitu.“Satu sahaja harapan saya iaitu jika ada pihak sudi membantu saya dari segi kewangan dapatlah saya membeli susu berkenaan tetapi jika tiada apalah daya,”katanya.Abu juga mendakwa, setakat ini, dia belum menerima bantuan seperti dijanjikan beberapa pihak yang mewakili agensi kerajaan negeri termasuk janji untuk menghantarnya menjalani rawatan perubatan.
 

p/s susu tersebut adalah Alpha Lipid Lifeline (RM180 setin), dikilangkan dari New Zealand (bukan Australia). 


0 comments: